"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

miercuri, 23 iunie 2010

Vaca și puterea

Ieri am asistat la o discuție între doi prieteni, discuție purtată cu patimă dar fără ranchiună. Evident, tema era legată de starea proastă în care este țara, de furăciunile celor de la putere. Orientările politice erau diferite. Portocaliul susținea cu tărie că bine-i că a ieșit tot Băsescu la alegeri, că și ceilalți sunt tot hoți și atunci de ce să-i schimbi, și că Băse ar face ordine dar nu poate din cauza ... și dă-i argumente, contrazise de celălalt. Se vedea că mai purtaseră discuția fiindcă-și anticipau și replicile. Antiportocaliul, cu o logică bună, a conchis: „rămân la ideea că, dacă nu poate face nimic, indiferent de motiv, Băse trebuie schimbat.”
S-a făcut liniște și, așa deodată, portocaliul schimbă discuția. „Ți-am tot zis de vacă. Nu era de soi, avea laptele slab. Am tăiat-o. Am mai vândut prin sat din carne și cu ce bani mai am o să iau alta.”„Nu trebuia, zise antiportocaliul - orășean, din marginea Bacăului - dacă nimerești una la fel” și râse chicotit in barbă.
Vespazian Ionesi, 23.06.2010, Bacău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...