"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

duminică, 8 august 2010

Dansatori grozavi

Pe timpul cat am pregatit pozele pentru postare as fi vrut sa le aleg pe toate, toate fiind frumoase, dar nu s-a putut. Pentru a nu plictisi am fragmentat postarile.
Azi o sa va prezint cei mai grozavi dansatori.

"Toata lumea la dans, acum!"

"Curajos tipul! Fiindca nu am prietena....

...voi dansa singur."
" Eu dansez doar cu taticul!"
Decanul de varsta al petrecerii, tatal meu si bunicul mirelui, a demonstrat ca la orice varsta poti sa te simti bine. Conteaza atmosfera, care, a fost grozava.
Dupa valsul plin de emotii, mirii au uitat de toate si sunt fericiti. Asa sa ramaneti toata viata!
Intra in scena nasii nasilor.
Frumusete, eleganta, bucurie, prietenie. Rar intalnesti asemenea oameni! Este un real castig ca i-am cunoscut!
In urmatoarele doua fotografii, familia Nastasa plina de mandrie...

Toata seara Olga si George au dansat cu frenezie. Ne-au surprins placut. La ce sa ne mai asteptam?!


Asta a fost atmosfera, veselie, buna dispozitie, iar dansul era ca un vartej care a prins pe toata lumea.
Ne scoatem palaria si va salutam cu dragoste pe toti care ati dansat cu noi si pe cei care nu ati putut veni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...