"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

luni, 14 mai 2012

Balcic

Iunie 2011
In drum spre tara, dinspre Nisipurile de Aur, am facut un ocol pentru a vizita Statiunea Balcic. Citisem pe internet despre dragostea pe care Regina Maria a avut-o fata de aceste locuri si le banuiam sacre si tainice...
Pana sa ajungem la castel si gradina botanica am dat peste un sirag de terase pline ochi de musterii care vorbeau neaos romaneste. Meniul il vedeti in fotografia de mai jos!
In ziua in care am ajuns noi domeniul nu putea fi vizitat, asa ca ne-am multumit sa facem cateva poze ...

... si am plecat spre tara pe drumul marginit de maci rosii ca focul alaturi de care strajuia o floare inalta de culoare grena.
Pentru cei care vor sa aflle mai multe despre Balcic si Regina Maria clic aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...