"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

luni, 3 mai 2010

Onțanca

În urmă cu ceva timp, așa cum vă spuneam și zilele trecute, profitând de vremea frumoasă, am urcat în maşină şi ne-am oprit la „Onțanca” la Pângărați, Neamț. După cum puteți vedea împrejurimile sunt deosebite, iar primăvara este la ea acasă. Pajiștea-i de un verde cum nu am mai văzut de mult, iar copacul bătrân, cu răbdarea specifică bătrânilor, întârzie să-și pocnească mugurii.


Nu este un loc uitat de lume, dar putem vedea începuturile ei...




Petronela, alias Onțanca, ne-a dus în vizită la părinții săi... ne-a făcut toate mofturile......frigărui......copănele...mmmmmm!.......cafea!!
Regret că, haplea fiind, între a urca la cameră să aduc aparatul foto și a năvăli pe doi păstrăvi ce mă înbiau din farfurie, am optat pentru a doua variantă așa că nu am ce vă arăta. Credeți-mă pe cuvânt că au fost buni.


Despre mănăstirea Pângărați și Bicaz v-am povestit așa că mai rămâne să vedem două fotografii de la Lacu Roșu...




...și să vă spun....



LA REVEDERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...