"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

joi, 22 martie 2012

Frizerul

Intr-o zi un florar a mers la un frizer pentru o tunsoare. După ce a fost facut frumos, el a întrebat cat costa, iar frizerul a răspuns, “Eu nu pot accepta bani de la tine, eu fac asta în folosul comunităţii în această săptămână”. Florarul s-a luminat la fata şi a plecat din frizerie. A doua zi când frizerul a mers sa deschidă atelierul a găsit la uşa lui un foarte frumos multumesc: un buchet mare de trandafiri roșii.

Mai târziu, un poliţist vine pentru o tunsoare, şi atunci când el încearcă să plătească, frizerul a răspuns din nou: “Eu nu pot accepta bani de la tine, eu lucrez în folosul comunităţii în această săptămână”. Politistul a zambit şi a părăsit frizeria. A doua zi când frizerul a mers sa deschidă atelierul, a găsit la usa lui un foarte gustos multumesc: o duzină de gogosi.

Apoi, un parlamentar a venit pentru o tunsoare, şi când a vrut să plătească, frizerul a răspuns din nou: “Eu nu pot accepta bani de la tine. Eu lucrez în folosul comunităţii în această săptămână”. Parlamentarul a fost foarte fericit şi a părăsit frizeria. În dimineaţa următoare, când frizerul a mers sa deschidă a găsit o duzină de deputati si senatori aliniați, în aşteptare pentru o tunsoare gratis.

Aceasta ilustrează diferenţa fundamentală dintre cetăţenii ţării noastre şi politicienii care-i conduc. Atât politicienii, cât şi scutecele trebuie schimbate cat mai des … pentru acelaşi motiv!

Sursa: piatza.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...