Un avion de pasageri, care a disparut fara urma in anul 1946, pe traseul Rio-Havana, a aterizat in luna decembrie 1993, pe aeroportul Bogota din Columbia. La bordul sau se aflau 36 de schelete.
Oamenii
de specialitate vorbesc despre cel mai mare mister din istoria
zborului. Un mister care a devenit cu atat mai mare, cu cat este vorba
despre batrinul avion Lockheed Constellation, care a decolat in anul
1946 si la bordul caruia s-au gasit in 1993, la aterizare, cesti de
cafea calda si tigari aprinse marca Old Gold, demult disparuta. Pe
locurile pasagerilor se aflau ziarele zilei cu data de 21.09.1946, care
nu erau ingalbenite de vreme si miroseau inca a tipar.
As
fi dorit sa pot da o explicatie, dar ma aflu in fata unui mister spune
expertul Herman Guevara, conducatorul unui grup foarte numeros de
cercetatori, caruia i s-a incredintat misiunea de a cerceta misterioasa
aterizare a avionului demult disparut.
Singurul
lucru pe care il pot spune cu precizie este faptul ca avionul, impreuna
cu toti pasagerii sai, a fost dat disparut in anul 1946, in timpul unui
zbor de la Rio de Janeiro la Havanna. Intr-un mod inexplicabil, avionul
a aterizat in 1993 si arata de parca ar fi decolat ieri. Cum poate
ateriza un avion avand doar schelete la bord, numai Dumnezeu stie! Cei
36 de pasageri, precum si echipajul format din patru persoane au decolat
dupa toate regulile.
Incredibila
poveste a inceput atunci cand un avion necunoscut, cu o inscriptie
foarte veche, din Panair Do Brasil, a aparut deasupra aeroportului
Bogota si a inceput aterizarea. Personalul aeroportului a incercat in
zadar sa opreasca aterizarea avionului necunoscut, deoarece, in acelasi
moment un Boac din Brussel se pregatea si el sa aterizeze. Multumita
manevrelor abile ale capitanului Anthony Bolard in varsta de 54 de ani,
al companiei britanice, s-a putut evita in ultima clipa o ciocnire
fatala.
Cand
avionul fantoma s-a oprit, personalul de paza a deschis usile si, cu
mare groaza, a descoperit in interior lui numai schelete, spune Guevara.
Unul dintre oamenii nostri de paza, un fost soldat in marina, s-a
speriat atat de tare, incat si-a pierdut echilibrul. Dupa o examinare
amanuntita, resturile pasagerilor au fost transportate intr-un spital
militar, pentru a fi cercetate, iar avionul a fost parcat intr-un hangar
bine pazit, in care accesul era strict interzis. Cercetarile se
concentreaza asupra intrebarii: unde a fost avionul in toti acesti ani?
Singurul lucru cert este numarul de zbor al acestuia, 348, locul de
decolare si destinatia.
Din
grupul de experti care cerceteaza acest caz face parte si cercetatorul
in domeniul parapsihologiei Dr. Gloria Hamandez. Dupa cum afirma
aceasta, in acest caz poate fi vorba despre o deplasare in timp. Ea a
lansat si ipoteza ca moartea pasagerilor ar putea avea legatura cu un
posibil contact cu fiinte extraterestre.
Daca
avionul ar fi zburat intr-un gol din timp, oamenii ar fi ramas cu
siguranta in viata. Si in plus, ei nu ar fi fost nici macar cu o zi
mai in varsta decat erau la decolarea ce a avut loc in anul 1946, a adaugat un om de specialitate.
mai in varsta decat erau la decolarea ce a avut loc in anul 1946, a adaugat un om de specialitate.
Insa,
datorita faptului ca avionul era plin cu schelete si curelele de
siguranta erau inca nedesfacute, nu poate fi exclusa teoria ca cineva
din afara i-a omorat pe pasagerii aflati la bordul avionului si apoi,
dintr-un loc necunoscut, l-ar fi dirijat spre Pamant. Se stie ca
extraterestrii pot executa operatiuni extrem de complexe, datorita
tehnologiilor foarte avansate pe care le detin.
Guevara
afirma ca echipa de cercetatori va face tot ce ii sta in putinta pentru
a elucida acest mister. Eu ma rog sa fim suficient de puternici pentru a
putea accepta realitatea, oricare ar fi ea, incheie Guevara.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu