"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

joi, 16 decembrie 2010

Gandurile mele

Mi-ar plăcea, ca dimineața când mă trezesc, să pot cuprinde cu mintea mea toată lumea. Nu este așa. Sfera gândurilor mele nu depășește spațiul apartamentului. Nici gândurile în sine nu sunt importante. Mă concentrez pe chestii practice cum ar fi cafeaua de dimineață, încălțările care trebuie să fie curate... Când schimb registrul întrebându-mă cu ce ma îmbrac, sunt obligat să deschid geamul și să privesc afară. Se cheamă că am făcut primul pas spre lume și mi-am extins interesul spre univers. Lăsând ironia la o parte și făcând o analiză de bun simț, constat că mă preocupă momentul, fleacurile și că acord acestora prea mult timp în detrimentul problemelor realmente importante, cărora nu le trimit decât blitzuri. Și atunci, cum vreau să găsesc soluții dacă nu macin problema?
Vespazian Ionesi, decembrie 2010, Bacău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...